پیامک و اختلالات خواب
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

طی تحقیقات به عمل آمده توسط محققان آمریکایی  در زمینه ارسال پیام کوتاه ، هر چقدر در طول روز بیشتر  اس ام اس بازی کنید، در هنگام خواب با مشکلات بیشتری مواجه میشوید.  

 بسیاری از افراد می گویند که بدون تلفن همراه خود قادر به زندگی نیستند، این نوع اعتیاد ضررهایی به دنبال دارد که از جمله آنها می توان به اختلال در خواب شبانه اشاره کرد. افرادی که تلفن همراه خود را در هنگام خواب کنار تخت خود قرار می دهند، به این معناست که آمادگی دارند با تمام پیامک های دریافتی در طول شب از خواب بیدار شوند.

 دکتر «کارلا مورداک» از دانشگاه «واشنگتن» به این نتیجه رسیده است که بدون در نظرگیری سطح استرس، دانشجویان سال اولی که بیشتر پیامکارسال می کنند کمتر می خوابند.

او طی سوال هایی که  از دانشجویان پرسید ، رفاه عاطفی و مشکلات خواب آنها را ارزیابی می کرد و پس از آن به طور تخمینی تعداد پیامک هایی که آنها به طور متوسط در روز ارسال می کنند را بررسی کرد. دکتر «مورداک» برای ارزیابی کیفیت خواب دانشجویان از شاخص کیفیت خواب «پیتزبورگ» استفاده کرد.

 نتایج به دست آمده از این تحقیقات نشان می دهد که هرچقدر میزان ارسال پیامک روزانه بیشتر شود، مشکلات خواب افراد افزایش می یابد. دکتر مورداک یادآور شد: نتایج به دست آمده توسط وی یافته های پیشین را مبنی بر ارتباط بین استفاده از تلفن همراه و مشکلات خواب در نوجوانان و بزرگسالان جوان تأیید می کند. ارسال پیامک های متنی به استرس ناشی از روابط نیز مرتبط می شود. این نتایج مرتبط با هم نشان دهنده این است که ارسال پیامک با تعداد زیاد ممکن است در دوره های پر استرس مشکل زا شود.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط





:: برچسب‌ها: پیامک و اختلالات خواب, اختلالات خواب, ارسال پیام کوتاه, ارسال پیامک ,پیام های تبلیغاتی, سامانه پیام کوتاه, بانک شماره, بانک مشاغل, تبلیغات پیامکی, پنل پیامک رایگان, سامانه پیامکی, ارسال پیام صوتی, خرید پنل پیامکی ,ارسال انبوه پیامک, تبلیغات انتخاباتی مجلس, ارسال پیامک انتخاباتی, پنل پیامک انتخاباتی ,بلک لیست مخابراتی, سامانه پیامک گلستان, نمایندگی پنل پیامک, ارسال پیامک به لیست سیاه, سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: